High as a fucking kite

Ni som kanske inte haft så mycket kontakt med mig på sistone dvs. de senast 2 veckorna kanske inte vet om att jag har varit väldigt drogad. Gått på allt mellan himmel och jord pga. de extrema smärtorna i magen. Efter dränaget sattes dit har jag haft så ont! Jag har varit hög som ett hus. Borta, här där lite här och var. Arg, ledsen, glad, uppe & nere ja överallt helt enkelt. Första veckan är en dimma, kommer inte ihåg så mkt. Vem som häjlpte mig de första dagarna osv. Nej, inget minne. Men har fått höra en hel del haha. 


Ibland har jag haft så ont att jag inte kunnat andas, skrikigt, gråtit och nästan svimmat pga. smärtan. Tur att man har bra föräldrar som sätter sig och kör hit på en gång. Tack far


Idag är första dagen jag känner mig med på riktigt. Inte så låg, för jag har nästan haft lite panik känslor eftersom jag normalt sett aldrig tar smärtstillande, bara i nödfall. Jag tkr inte om att inte känna mig "med i matchen". Det är läskigt och extremt obehagligt. Jag går på väldigt högdos av långtisverkande tabletter. Men idag, är första dagen jag klarat mig enbart på den. Det är stora framsteg!


Jag är så glad. Den ska de även dra ner på ikväll. Från 15mg till 10. Vi får se hur det känns under natten. Om några dagar kan jag förhoppningvis bara klara mig på tradolan. Men man vill inte blanda för fort och för mycket. Herregud, det är en röra allt det där med smärtstillande. Men jag har så bra personal runt om mig och hjälp. Personal från smärtkliniken är här varje dag och kollar hur det går. Ska även testa någon annan smärtstilumering.

Imorgon kommer det vara full fart. Lungundersökning kl 08.00, Hjärtundersökning kl 10.00 (som sammanlagt tar 5h) och kl 14.30 ska jag till Hud.


IMORGON IMORGON IMORGON ! ! ! Jag är positiv. Håll tummarna att jag får 24h permis! Bara jag mår lika bra som idag. Då är det hem hem hem jag far. Kommer vara en sjujävla jobbig biltur. Tur att vi har bra bil. Kommer behöva ta hand om dränaget själv för första gången men det känns faktiskt rätt bra. Jag kan det där nu! hihi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0