Chasing the sun

Duschade sent igår med Descutan, jag som ändå frågade ska jag inte duscha både söndag kväll och måndag morgon. Visst hade jag rätt! :) Kl 22.00 kom en narkosläkare förbi också och ville prata lite om dagens ingrepp. Samtidigt kom stickhjälpen från C-op för att sätta en nål i handen på mig. Kl 04.00 kommer en SSK in och tar blodprov. Händer verkligen saker här 24/7. Känns mycket ovanligt.


Sov inte en blund inatt, är det inte den ena tanten som snarkar så är det den andra som hostar. Sen turas de om att gå på dass också. Eftersom jag ligger typ vid toan så blir jag väldigt störd. Hatar att dela rum, ska jag inte få sova på en vecka nu eller? Jisses, kommer verkligen vara helt körd. Vägrar gå på toan här inne, not fresh! Så traskar ut till en i korridoren. 


Kl 13.00 är det operation som gäller. Jag har lite extra ont i magen och känner mig nervös. Men som sagt, inget att jaga upp sig om. Har ju inget val. Har redan gjort Ultraljud & EKG idag. Annars kommer det vara en massa prover efter PTC och sköljning av dränaget osv. Myspys. Fysjutton, ser inte framemot att se en slang sticka ut ur magen på mig. Yuck! 




Skulle inte tacka nej till lite kladdkaksmuffins. Mums ;) Älskar att baka. Gjorde en himmelsk rabarberpaj förra veckan. Yum yum in my tum tum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0