Fokus Johanna

Dags att fokusera på mig själv 100% Jag går just nu igenom den tuffaste tiden i mitt liv (hittills) , jag vet att det kmr bli betydligt värre. Men nu fokuserar jag på nuet. Har inte energi att lägga på annat och andra som bara suger ur mig energi och oro istället för att ge mig mer av det jag behöver. Jag är besviken, ledsen och känner mig lurad. Hoppas att du känner dig nöjd. Det gick som du befarade. Hipphipphurraaa. Nog om det ya'll!




Men vet ni vad? Jag tänker inte grubbla mer på det. Äntligen kan jag vara "grubbelfri", sluta oroa mig om strunt saker och bara fokusera på MIG! Att bli bättre, kämpa mig igenom det här helvetet och må bra. Skulle ljuga om jag sa att jag inte är ledsen och besviken. Det är jag så klart. Jag borde ha lyssnat på mig själv från början och aldrig börjat något. Men som vanligt. Lyssnar mer på hjärtat än hjärnan. Ändring på det.. 



22:41 nu ska jag få ännu mer smärtis. Har iofs gått 3h sedan sist så. Är extremt smärtpåverkad. Har såå ont. Stopp i dränaget, röntgen imorgon. Sen får jag min dom. Blir det en tredje komplicerad operation på 1 vecka eller liten op. Eller slipper jag den helt?? Får se om jag kommer sova inatt, nervös inför röntgen svaren. Jag tar så mkt piller just nu, men smärtis (smärtstillande) får jag i min dosa. Poff säger det, men håller inte heller speciellt lång tid heller tyvärr. I början av veckan fick jag 2,5 nu får jag dubbla. Men smärtan är obeskrivlig. Måste ju kunna vara uppe och gå osv. Sitta är värst. Klarar bara av att sitta rakt upp och ner i 20min.


Jag överlever - jag är en f i g h t e r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0