2 veckor på AKKIS.

VARNING FÖR STARKA BILDER!!!  VARNING FÖR STARKA BILDER!!!



mitt "paket" haha. som jag kommer gå med tills transplantation.
mitt kära dränage. denna lilla slang gå genom min gallväg, lever ner till tarmarna.  ska ge mig mer tid tills transplantation & förhoppningsvis få mig att må bättre.
mitt rum
här sitter jag & bloggar å facebookar.
ute och går med mina nya skor. the hot new converse! färdkost också så klart (eller dryck).
efter operation 1
efter operation 2 svettig och eländig.
anledningen till akut op på tisdagen.
en typiskt frukost. varierar lite smått ibland beroende på vad man känner för.
trevligt att man har möjlighet till förändring. något som är svårt i Vässan.
går och hämtar min frukost varje morgon.
balkong häng.
Spänd och ledsen, denna smärta. Utslag hej. Försvinn!
Vad som händer när dränaget inte fungerar som det ska. Det läcker. Inte bra.
Nej, det är inte urin. Det är galla! :D Jag blev så glad i måndags när det började fungera igen när W var här så behövde ta ett kort haha. Nu har jag dock ingen påse jag släpar runt på.
Café fågelsången med mor & far några 2 ggr denna vecka. favorit cafeét, som ligger i perfekt avstånd och perfekt läge. Mys!!! Dock mår inte min mage bra av deras himmelska chokladbollar, men det är de värt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0