Söndag

Handlade på vägen hem från W, sedan dess har det varit full rulle. Städat, tvättat, tränat tills jag skakade som en jäkla löv & började må lite illa (!) & efter det ätit våfflor. Haha. Sen "rullade" jag hem till mig, eller det gjorde jag iofs också .. på hojen. Nyduschad och fortsätter sedan med att tvätta. Sen ska det bäddas rent! Mmm, bakat lite också. Små chokladbollar. Blev lite sugen och ska frysa in så att det bara är att ta fram om man får besök. Perfect. Nu sitter man här i soffan, lite små skakig och rastlöst med The O.B dånande ur högtalaren. Klockan är ändå 19.30, får tänka på det! Snart läggdags.


Hoppas att ni har haft en lika härlig helg som mig! Imorgon räknar jag med att vara rätt slut. Men då ska det rensas WALK-IN-CLOSET. Allt gammalt, skruttigt, det som inte används ska bort & in med det nya! (det på bilden  & lite andra basplagg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0