When it's good, it's amazing. When it's bad, it's like a living hell.

Fick hem brev idag att jag måste in och ta prover igen, imorgon bitti. Var där i onsdags. Anna kommer hit på förmiddagen så ska vi gå en prommis till c-las & efteråt hämtar minigrisen på vägen hem till mig. Sen blir det fika! 

Förresten så borde jag få svar från Uppsala any day now!


Nu känner jag mig rätt så låg. Trött, öm och nere. Pofff! Så hamnar man i en rejäl svacka. Som nu. Been busy like a bee de senaste dagarna. Det är väldigt jobbigt, roligt så klart och känns självklart jätte bra för stunden.  Idag har jag fixat i min walk-in-closet. Två stora ikea kassar fulla med kläder m.m. blev det! Men nu ser den riktigt fin ut. Ska hålla det så också. Sen städat hemma, fixat i köket, tvättat igen och varit ute med mini. Nu på kvällen blev det käk hos M&F, mamma tvingade med mig till Hälla. Tur det. Fick ett par örongodis och örhängen, eftersom mina hål inte inte är speciellt samarbetsvilliga. Så köpte ett par jag kan ha i 24/7. Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på The O.B och Alison Krauss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0