Fresh young & healthy


At least the first two. Haha, the 3rd ... working on it!



Idag har jag till slut gett med min kropp & knopp. Sovit, sovit och sovit. Till kl 16.00 någon gång. Sen gick jag några varv och pratade med Daniel i telefonen. Gillar inte känslan när man inte kan hålla sig vaken. Nej, får typ panik när kroppen inte vill lyssna. Allt blir en blurrrrr. 


Men efter det tog jag mig själv till kiosken i hus 70. I spöregn, öste ner!! Men vilken härlig känsla. Första gången på två gånger jag vågat ta mig ut själv. Är inte så pigg i knopp och kropp annars. Visst kan jag gå tio varv här men då finns ju personal om jag skulle ramla ihop. 


Imorgon är planerarna på att sluta med morfin i dosan igen. Då borde jag vara med mer i matchen!! Har iaf trappat ner en hel del, från 7,5 till 4 var fjärde timme. Kanske inte säger er mkt. Men det är bra! Imorgon ska jag träffa hud. Har fått 2 mystiska utslag. Ont och ser inte mysiga ut! Oroande. Annars är det gyn som gäller imorgon. På tisdag två tester! 



Mamma kommer hit imorgon runt 09:30. Hon ska vara här måndag - tisdag. Ska bli riktigt härligt!!! Saknar min familj. Känner mig väldigt ensam här borta. Saknar vänner, familj och speciellt min lilla voffsing.

Nu ska jag spola mitt dränage, få morfin och kolla kitchen nightmares innan jag somnar.
Sov gott alla puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0