Say you, say me

Fy vilken seg dag! Vaknar upp och mår mindre bra. Men anade att denna dag skulle vara skit, högg som bara den i levern igår kväll. Haft 4 väldigt bra dagar, bizzibizzi, mått relativt bra faktiskt. Ovanligt få hugg osv. Sen idag crash booom, mår kasst. Spenderat mkt tid i soffan & sängen med min lilla tjej. Lyssnat på Lionel Richie m.fl. Mår iaf bättre nu på eftermiddagen än imorse. Vaknade av ett det ringde på dörren kl 07.00, in kommer en oförskämt glad tjej. Då kan man inte låta bli att bli lite lycklig. Hon är så söt min minigris. Rusar in till köket, för mat ska det vara på en gång. Imorse var den inte fixad och klar, då blev hon lite suris haha. 


Anna var här några timmar i förmiddags, vi gick en prommis med mini, drack te, åt muffins & kikade på American Idol. Lika trevligt som alltid! Nu ska jag fixa matlådor med sötsurkyckling och sen lägga undan alla vinterjackor osv. i garderoben. Sen ska jag duscha & göra mig i ordning för att fara iväg till W för lite käk, skratt & mys. 


Imorgon då måste jag in och ta prover, kan inte skjuta på det en dag till. Mina ögon ser lite grumliga ut. Bådar inte gott. Sen kl 13.00 har jag ett möte på stan. B o r i n g !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0